Så trött på min dator...

Min dator är knappt 1 år gammal och sista halvåret har den levt
sitt eget liv. Den stänger av sig, slutar svara och startar om sig hela tiden.
Att man aldrig lär sig. Satt igår med ett inlägg men gav tillslut upp.
Jag ska skicka in den på service men hur ska jag klara mig utan dator?
Min kurs slutar dock snart så då måste jag inte ha den. Skulle vara svårt
att plugga på distans utan dator.
Sitter förövrig och pluggar nu men det går segt.
Är riktigt omotiverad.
Måste dock ta tag i det och fortsätta!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jimmie Edfeldt

Det blev en 6020 och jag är nöjd än så länge... Känns dock som att min gamla ixus 55: tar bättre bilder på land även fast den e massa år gammal och bara har 5 mpixel..

2011-04-26 @ 12:14:19
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0